Σελίδες

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Music lost some of its magic 40 years ago...


''The most loving parents and relatives commit murder with smiles on their faces. They force us to destroy the person we really are: a subtle kind of murder''  JIM MORRISON






Όταν η μουσική σταματήσει, σβήσε τα φώτα

Γιατί η μουσική είναι ένας πολύ καλός σου φίλος
χόρεψε πάνω στη φωτιά γιατί αυτό θέλει
η μουσική είναι ο μόνος φίλος που θα σε ακολουθήσει μέχρι το τέλος

Ακυρώστε τη συνδρομή μου από την ανάσταση των νεκρών
στείλτε τα διαπιστευτήριά μου στο Καθαρτήριο
έχω κάποιους φίλους εκεί μέσα

Το πρόσωπο στον καθρέφτη δεν θα σταματήσει
το κορίτσι στο παράθυρο δεν θα φύγει
Μια παρέα φίλων φώναξε: ''Ζωντανός!''
καθώς με περίμεναν απ'έξω

Πρίν πέσω στον μεγάλο, βαθύ ύπνο
θέλω να ακούσω
την κραυγή της πεταλούδας

Γύρνα πίσω μωρό μου, στην αγκαλιά μου
κουραζόμαστε να τριγυρνάμε
να περιμένουμε με τα κεφάλια μας κολλημένα στο έδαφος

Ακούω έναν πολύ γλυκό ήχο
τόσο κοντά, μα και τόσο μακριά
πολύ απαλό, πού καθαρό
έλα σήμερα

Πέρσικη νύχτα, μωρό μου
δές το φώς, μωρό μου
σώσε μας, Χριστέ μου, σώσε μας

Οπότε, όταν η μουσική τελειώσει
κλέισε τα φώτα........


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου