Σελίδες

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Monkey Business

Ένα τραγούδι για το οποίο ήθελα εδώ και μέρες να γράψω, αλλά δεν το έπαιρνα απόφαση.
'Εχετε σκεφτεί ποτέ μια διαφορετική version του εαυτού σας?
Κάποιον που θα τολμούσε να κάνει πολλά από αυτά που έχετε θελήσει, ονειρευτεί ή απλά αναρωτηθεί πως θα ήταν?
Πως θα ήταν η αίσθηση των κοινωνικά μη αποδεκτών ή ακόμα και παράνομων πραγμάτων?
Και αν αυτό τον ''άλλο εαυτό'' σας έπρεπε να τον παρομοιάσετε με ένα ζώο, ποιό θα ήταν αυτό??

Ίσως μια ΜΑΪΜΟΥ?????




Είμαστε εγώ και η μαϊμού μου με τη φόρμα εργασίας και τα πατίνια της
κάπνιζε στριφτά αράζοντας στο κάθισμα του συνοδηγού της γαμάτης κατάμαυρης Chevrolet μου.

Είχε κατεβάσει την οροφή ,αφού της άρεσε να χτυπάει ο αέρας το πρόσωπό της,
με ρώτησε: ''Αγόρι μου, έχεις πάει ποτέ στο Vegas?'', απάντησα: ''Όχι'' και εκέινη είπε: ''Εκεί θα πάμε, χρειάζεσαι μια αλλαγή ρυθμού''.

Έτσι, βολτάραμε στην Vegas Boulevard, με τα γαμήλια παρεκκλήσια και τις neon-πινακίδες
είπε:''Ξέχασα το πορτοφόλι μου στο El Segundo'' και χωρίς να με ρωτήσει, μου πήρε 100 δολλάρια.

Την κάναμε για το ξενοδοχείο Mandalay Bay, ρώτησα το παιδί στην υποδοχή αν θα με δεχόταν, μαζί με τη μαϊμού μου?

Κοίταξε στο κάθισμα του συνοδηγού και με ένα χαμόγελο απάντησε: '' Αν η μαϊμού σας έχει τόσα χρήματα, κύριε, τότε έχουμε και ειδικό κρεβάτι για μαϊμούδες.''


Εγώ και η μαϊμού μου
με ένα όνειρο και ένα όπλο
Ελπίζοντας πως η μαϊμού μου δεν θα στρέψει αυτό το όπλο προς κανένα
Εγώ και η μαϊμού μου
όπως οι Butch and the Sundance Kid
προσπαθώντας να καταλάβουμε γιατί έκανε ότι έκανε


Μπήκαμε στο ασανσέρ και πάτησα τον 33ο όροφο
Είχαμε ένα δωμάτιο-ρετιρέ με μια πανοραμική θέα - τέτοια που δεν έχετε ξαναδεί ποτέ

Πήγε να κοιμηθεί στον μπιντέ και μόλις ξύπνησε
έψαξε με τα μικρά μαϊμουδίσια δάχτυλά της τον χρυσό οδηγό
τηλεφώνησε σε υπηρεσία συνοδών και ζήτησε το special

40 λεπτά αργότερα ακούστηκε ένα χτύπημα στην πόρτα
μπήκε ένα χοντρός, άγριος μπαμπουίνος στο δωμάτιο με 3 μαϊμουδοπόρνες

''Γειά, με λένε Ηλιαχτίδα, αυτά είναι τα κορίτσια μου
δώσε μου εσύ αρκετά χρήματα, μωρό μου, και θα σε φτιάξουν καλά!''

Οπότε έκατσα να δώ συνδρομητική και γυάλισα τα παπούτσια και το όπλο μου
ακούγοντας τον Kurt Cobain να τραγουδά: Lithium

Ακούστηκε πάλι η πόρτα και μπήκε ο Ηλιαχτίδας. '' Τί λέει?''
''Καλά θα κάνεις να τσακιστείς να έρθει μέσα, φιλαράκο, η μαϊμού περνάει υπερβολικά καλά!!!''


Εγώ και η μαϊμού μου
οδηγήσαμε ψάχνοντας τον ήλιο
Εγώ και η μαϊμού μου
ας μην στρέψει αυτό το όπλο προς κανένα
Εγώ και η μαϊμού μου
όπως ο Billy the Kid
προσπαθώντας να καταλάβουμε γιατί έκανε ότι έκανε


Πήραμε εισητήρια να δούμε την Sheena Easton, η μαϊμού ήταν φτιαγμένη
είπε ότι ήταν διακαής επιθυμία του να τη δεί πριν πεθάνει

φύγαμε πριν τελειώσει, δεν μπορούσε να κάτσει άλλο
η Sheena ήταν τέλεια, αλλά η μαϊμού ήταν άρρωστη

Πήγαμε να παίξουμε Blaxk Jack και βγάζαμε συνέχεια 23
δεν μπορούσα να μη παρατηρήσω εκείνο τον Μεξικανό που συνεχώς με κοιτούσε

Ή μήπως κοίταζε τη μαϊμού μου? Δεν μπορούσα να ξέρω με σιγουριά
δεν είναι δα και τόσο παράξενο να βλέπεις μια μαϊμού με πατίνια και φόρμα εργασίας

Μην παίζεις με την υπομονή μου τώρα που θα την κάναμε
η μαϊμού μου είναι άγρια φίλε και κρατάει και πιστόλι

''Το όνομα μου είναι Rodriguez'' λέει με θανατηφόρο βλέμμα
''σας κυνηγούσα αρκετό καιρό amigos και τώρα η μαϊμού σου θα πεθάνει!!!''


Εγώ και η μαϊμού μου
οδηγήσαμε ψάχνοντας τον ήλιο
Εγώ και η μαϊμού μου
δεν θέλαμε να σκοτώσουμε τον Μεξικάνο
αλλά έχουμε 10 δάχτυλα με φαγούρα
και ένα πράγμα να δηλώσουμε:
''Όταν η μαϊμού είναι φτιαγμένη,
δεν την κοιτάς. Απλά δεν την κοιτάς!''

Φαίνεται πως θα έχουμε μια Μεξικάνικη μονομαχία εδώ
και δεν πρόκειται να φύγω
κατέβασε το όπλο σου αγόρι μου
πως στο διάολο έμπλεξα με αυτή τη γαμημένη μαϊμού τελοσπάντων????


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου