Σελίδες

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Σταρχιδιστής


Γεια σας και από εμένα αγαπητοί αναγνώστες του Blog μας. Είμαι ο τρίτος «Αλκοολικός» που αποφάσισε να συμμετέχει σε αυτήν την προσπάθεια.

Οι προηγούμενοι αναφέρθηκαν σε αιώνιους φοιτητές. Αφού ο ένας είναι «αιώνιος» ο άλλος «υπέρ-αιώνιος» τότε εγώ είμαι «Σπέρμα» και πιστέψτε με έχω δρόμο για να πάρω πτυχίο...

Λίγα πράματα για μένα: 
Είμαι Συνδικαλιστής, όχι όμως κομματόσκυλο όπως αμέσως σας έρχεται στο μυαλό!!! Πίνω, Καπνίζω, Γκομενίζω αλλά κατά τ’αλλα έχω σώας τας φρένας.

Τα blog ήταν πάντοτε μια από τις ασχολίες μου καθώς μικρότερος είχα ένα ας το πούμε κόλλημα με τα Pc. Είμαι εδώ για να σας κάνω να γελάσετε να κλάψετε αλλά και να ξεφύγετε από την καθημερινή ρουτίνα που μας βασανίζει όλους!

Ελπίζω να πάνε όλα καλά και πάνω από όλα να μας στηρίξετε στην προσπάθεια μας!

Για τέλος ένα έχω να πω! Τρίτος… και καλύτερος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου