Σελίδες

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΑντιΔράστης

Σειρά μου τώρα,ε?

Εγώ είμαι ο δεύτερος "αλκοολικός" από τους δημιουργούς ή "αλκοολητικός" όπως προτιμώ, αφού κολλάω και τους άλλους στον αλκοολισμό...

Αφού ο Νευρόσπαστος είναι "αιώνιος" φοιτητής εγώ είμαι υπέρ-"αιώνιος" και βλέπουμε. Ελπίζω βέβαια σύντομα να πάρω πτυχίο...
Χόμπυ? Όλες οι κακές συνήθειες, όπως ποτό,τσιγάρο,χαρτιά και μερικές καλές. Μ'αρέσει να είμαι έξω με φίλους και ας είναι στη μέση του πουθενά. Μ'αρέσει όσο λίγα πράγματα ένα καλό ξενύχτι.
Ακόμα, όπως θα καταλάβατε και από την απόφαση για δημιουργία blog γουστάρω, να γράφω, καθώς το θεωρώ σαν μία διέξοδο για τις σκέψεις μου, ειδικά όταν μπερδεύονται. Για το χιούμορ μου σίγουρα οι άλλοι ξέρουν καλυτερα.

Ελπίζω να με αντέξετε και μένα και τον αντιδραστικό τρόπο σκέψης μου.


Καλό μας ταξίδι και καλά κουράγια...Και πάνω απ'όλα χαμόγελο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου