Σελίδες

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Δημοκρατία στα χρόνια του σουρεαλισμού...

Τί είναι άραγε αυτή η δημοκρατία;
Με κατηγόρησαν πρόσφατα πως δεν είμαι δημοκράτης γιατί λέει κάνω προπαγάνδα εναντίον της χρυσής αυγής. Είμαι από τους πρώτους που έλεγαν και λένε πως με την τόση σημασία που τους δίνουμε τους δυναμώνουμε από τη μία και βοηθάμε τα κόμματα του δικομματισμού από την άλλη που προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τον λαό για όφελός τους. Βέβαια δεν μπορώ και να αφήσω να περάσει αψήφιστα το γεγονός ότι οι οπαδοί του Χίτλερ ίσως και να έχουν θέση στη Βουλή, το ''ιερό'' της δημοκρατίας (ναί εντάξει, ίσως όχι με αυτούς που είναι εκεί τώρα, αλλά σαν έννοια). Άτομα που στη δική τους ''δημοκρατία'', όλοι εμείς που διαφωνούμε μαζί τους δεν είμαστε κάτι παραπάνω από πρώτη ύλη για σαπούνι...


 Για μένα η δημοκρατία είναι δικαίωμα! Το δικαίωμά μου να είμαι μαλάκας τόσο καιρό και να ψηφίζω ΠΑ.ΣΟ.Κ και Ν.Δ.! Το διακαίωμά μου να καταλάβω το λάθος μου! Το δικαίωμά μου να στραφώ στην Αριστερά! Το δικαίωμα του καθενός να στραφεί όπου αυτός πιστεύει καλύτερα, ακόμα και αν αυτό είναι η χρυσή αυγή, αλλά και το δικαίωμά μου, το δικαίωμα του καθενός από εμάς στο κράξιμο! Ναί, στο κράξιμο! Να ξεκινήσουμε από τους πολιτικούς που κυβέρνησαν αυτόν τον τόπο και τον έφτασαν εδώ που είναι, στους υπόλοιπους που δεν έκαναν και πολλά για να σταματήσουν την άσχημη πορεία και σε όλους εμάς που τους ψηφίζαμε τόσα χρόνια (και η αυτοκριτική δεν βλάπτει)! Αλλά κυρίως σε όσους εχουν σκοπό να τους ψηφίσουν ξανά και να μη δούμε ποτέ ''άσπρη μέρα'' σε αυτή τη χώρα! Μαζί, όμως, και σε αυτούς που έχουν σαν σκοπό αυτά τα δικαιώματα να πάψω να τα έχω. Αυτά και κανένα άλλο, φυσικά!!! Ναι, ο καθένας μπορεί να επιλέξει τη χρυσή αυγή, διακίωμά του είναι, αλλά και δικό μου να τον κράξω μαζί με τους άλλους!

Σήμερα έχουμε χούντα! Μια χούντα διαφορετική από παλιά που κρύβεται ανάμεσα σε ψευτοδημοκρατικά τεχνάσματα, μια κυβέρνηση που δεν επέλεξε ο Έλληνας. Αυτή που του επέβαλε η Ευρώπη της Merkel και το σάπιο πολτικό μας σύστημα. Ο λαός είναι φοβισμένος απο τα πουλημένα ΜΜΕ και τις καταστροφολογίες πιθανής χρεωκοπίας.

Μου είπαν ότι οι Έληνες δεν είναι έτοιμοι για δημοκρατία. Είναι δυνατόν να υπάρχει λαός που δεν είναι έτοιμος για δημοκρατία;;;; Φυσικά και είναι έτοιμοι και ελπίζω μετά από πολύ καιρό αφυπνισμένοι! Ζούμε μέρες που ίσως κρίνουν πολλά. Μπορεί βέβαια και να μην αλλάξει τίποτα και η κατηφόρα μας να συνεχιστεί. Χρησιμοποιώντας μια πολύ κλισέ πλέον φράση, αναρωτιέμαι:
Αν όχι τώρα, ΠΟΤΕ;;;
Αν όχι εμείς, ΠΟΙΟΙ;;;;;

Ας τους δώσουμε, λοιπόν,  μια δημοκρατία που δεν θα ξεχάσουν ποτέ!!!
Πραμαγκιούλης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου